بازدید 3379

جام‌جهانی بسکتبال| برتری ایران مقابل فیلیپین در کوارتر نخست

کد خبر: ۹۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 08 September 2019

تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود از جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، به مصاف تیم ملی فیلیپین رفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی بسکتبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (یک‌شنبه) ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۸، در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین (انتخابی المپیک ۲۰۲۰ - توکیو) به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت. با تصمیم مهران شاهین‌طبع (سرمربی)، تیم ملی ایران این بازی را با ترکیب بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی (کاپیتان)، حامد حدادی و محمد حسن‌زاده آغاز کرد.

کوارتر اول: ۳۰ - ۲۴ ایران

۲ امتیاز نخست بازی را حامد حدادی روی یک ریباند برای ایران کسب کرد. با پرتاب سه امتیازی نیکخواه ایران ۱۴ - ۱۰ پیشی گرفت. پس از خطای محمد جمشیدی، نوروود با پرتاب سه امتیازی فیلیپین را ۱۹ - ۱۷ پیش انداخت. با خطای راوِنا، یخچالی دو پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کرد تا ایران ۲۴ - ۱۹ پیشی بگیرد.

پس از وقت استراحت فیلیپین، در اواخر کوارتر اول مشایخی جایگزین جمشیدی و گرامی‌پور نیز جایگزین حدادی شدند. با گل شدن یکی از پنالتی‌های بلچ اختلاف دو تیم به یک امتیاز کاهش یافت، اما با پرتاب سه امتیازی یخچالی و دو امتیاز نیکخواه، ایران ۳۰ - ۲۴ پیروز کوارتر نخست شد. در این کوارتر فیلیپین بیشتر امتیازاتش را از پرتاب‌های ۳ امتیازی بدست آورد.

کوارتر دوم: ۳۳ - ۴۳ ایران

با شروع بازی پرز برای فیلیپین و مایک رستم‌پور برای ایران وارد زمین شدند که ایران ۳۲ - ۲۷ پیش بود. در فاصله ۵ دقیقه و ۹ ثانیه تا پایان این کوارتر، ایران ۴۱ - ۳۱ از فیلیپین پیش بود. فاصله ۱۰ امتیازی دو تیم با دو پرتاب حدادی همچنان تا امتیاز ۴۳ - ۳۳ به سود ایران حفظ شد تا فیلیپین تقاضای وقت استراحت کند.

تیم ملی بسکتبال ایران - صمد نیکخواه بهرامی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی